Pouze tiskněte a kopírujte. O nastavení stroje, spotřební materiál a řešení závad se postaráme my.
Canon nabízí řešení pro každou kancelář
Bez počáteční investice. Rozložení do pravidelných splátek. Servisní služby zahrnuty v ceně
Bezstarostný tisk
On-line helpdesk
Tiskárna si sama objedná dodávku tonerů nebo servisní zásah. Portál online zákaznické podpory 24/7.
Servis zdarma
Servisní a dopravní náklady jsou již započítány v ceně pronájmu po celou dobu trvání kontraktu.
Přehled o provozu
Zdarma měsíční přehledy tisku s vyčíslením na jednotlivé uživatele přímo v Kč.
Po celé ČR
Naše servisní střediska Vám zajistí instalaci a podporu strojů napříč celou ČR
⋅ Pronájem kopírek a tiskáren |
Barevná multifunkční kopírka A3 |
Nájem od 1180 Kč bez DPH |
||
Bazar tiskáren ⋅ ⋅ Použité A4 ⋅ Pronájem kopírek a tiskáren |
Černobílá výkonná multifunkční kopírka A4 |
Nájem od 390 Kč bez DPH |
||
Bazar tiskáren ⋅ ⋅ Použité A3 ⋅ Pronájem kopírek a tiskáren |
Černobílá multifunkční kopírka A3 |
Nájem od 610 Kč bez DPH |
||
⋅ Bazar tiskáren ⋅ Použité A4 ⋅ Pronájem kopírek a tiskáren |
Barevná multifunkční kopírka A4 |
Nájem od 390 Kč bez DPH |
||
⋅ Bazar tiskáren ⋅ Použité A3 ⋅ Pronájem kopírek a tiskáren |
Barevná multifunkční kopírka A3 |
Nájem od 590 Kč bez DPH |
||
⋅ Bazar tiskáren ⋅ Použité A3 ⋅ Pronájem kopírek a tiskáren |
Barevná multifunkční kopírka A3 |
Nájem od 850 Kč bez DPH |
Potřebujete pomoci s výběrem?
Napište nám zprávu, anebo nám rovnou zavolejte. Rádi Vám poradíme
JAKÉ JSOU VÝHODY PRONÁJMU KOPÍREK?
Víte, kolik Vás ve skutečnosti stojí provoz kopírovacích strojů a tiskové techniky ve Vaší společnosti? Nejprve se koupí tiskárna, občas se dokoupí toner nebo se provede výměna válce. V případě potřeby kolega zavolá servis a vymění se nějaký náhradní díl… ale kolik to všechno vlastně stojí?
V rámci pronájmů kancelářské techniky získávají naši klienti přehled nad skutečnými náklady na kopírování a tisk, které jsou přehledně účtované na základě dálkového odečtu počítadel stroje, jsou vždy transparentní na základě podmínek smlouvy a dají se dobře naplánovat.
Naši klienti si zařízení si mohou koupit, nebo jen pronajmout a po celou dobu platnosti příslušných smluv mají zajištěn bezproblémový chod, tedy dodávky spotřebních materiálů, náhradních dílů a plné servisní péče v jasně definované ceně za jeden provedený tisk, kopii, případně oskenovanou stranu. U pronájmů jdou účtované, tedy fakturované částky do nákladů klienta, nejsou tedy nutné odpisy. Kopírovací a tisková zařízení, stejně jako dokumentové rychloskenery, pronajímáme i krátkodobě.
Každý klient má k dispozici naši webovou Samoobsluhu, kde má po registraci přehled nad provozem stroje, historií servisních zásahů a objednávek, přehlednou historii stavů počítadel a uživatelsky přívětivou možnost objednání spotřebního materiálů
PRONÁJEM A SERVISNÍ SMLOUVA OD KOPIE / TISKU V KOSTCE :
- Vaši cenu pronájmu a cenu kopie / tisku vám zkalkulujeme na základě Vašich potřeb podle délky smluvního vztahu a počtů realizovaných výstupů.
- pronájem je možný až na 60 měsíců s možností odkupu zařízení za zůstatkovou cenu ( v případě pronájmu na min. 36 měsíců), a to vždy ve spojení se servisní smlouvou od kopie.
- cena kopie / tisku obsahuje veškeré vaše náklady s jejich realizací, vyjma xerografického papíru, jehož cenu je však možné do ceny také zahrnout.
- Vaše záruka na zařízení, a to jak na koupené tak i na pronajaté, je platná vždy po celou dobu smluvního vztahu – servisní smlouvy od kopie.
- fakturace pronájmu a ceny kopie / tisku probíhá jednou měsíčně na základě odečtu stavu počítadel pomocí dálkového dohledu nad provozem zařízení, nebo Vaším prostřednictvím.
- Vaše úspora je naším cílem