Vyhledávání

Canon nabízí řešení pro každou kancelář


Bez počáteční investice. Rozložení do pravidelných splátek. Servisní služby zahrnuty v ceně

 

Bezstarostný tisk

Pouze tiskněte a kopírujte. O nastavení stroje, spotřební materiál a řešení závad se postaráme my.

 

Online helpdesk

Tiskárna si sama objedná dodávku tonerů nebo servisní zásah. Portál online zákaznické podpory 24/7

 

Servis zdarma

Servisní a dopravní náklady jsou již započítány v ceně pronájmu po celou dobu trvání kontraktu

 

Přehled o provozu

Zdarma měsíční přehledy tisku s vyčíslením na jednotlivé uživatele přímo v Kč

Potřebujete pomoci s výběrem?

Nalezeno 1 – 6 z 6 výsledků Nalezeno 6 nabídek Nalezena jedna nabídka Žádné nabídky nejsou k dispozici
Filtr
Fitry Výsledek
Vymazat Potvrdit
Velkoformátová tiskárna do formátu A0…
Čti více (+)
Velkoformátová tiskárna do formátu A0 - 44"
Zobrazit méně (-)
Měsíční sazba od
590 Kč bez DPH
Tiskové nákladyod
27 Kč na 1 ml inkoustu
Barevný multifunkční kopírovací stroj A4
Měsíční sazba od
390 Kč bez DPH
Tiskové náklady
čb strana A4 od
0,16 Kč bez DPH
barevná strana A4 od
1,50 Kč bez DPH
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3
Měsíční sazba od
490 Kč bez DPH
Tiskové náklady
čb strana A4 od
0,16 Kč bez DPH
barevná strana A4 od
1,25 Kč bez DPH
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3
Měsíční sazba od
590 Kč bez DPH
Tiskové náklady
čb strana A4 od
0,16 Kč bez DPH
barevná strana A4 od
1,20 Kč bez DPH
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3
Měsíční sazba od
850 Kč bez DPH
Tiskové náklady
čb strana A4 od
0,15 Kč bez DPH
barevná strana A4 od
0,95 Kč bez DPH
Barevný multifunkční kopírovací stroj A3
Měsíční sazba od
1190 Kč bez DPH
Tiskové náklady
čb strana A4 od
0,15 Kč bez DPH
barevná strana A4 od
0,95 Kč bez DPH

Jaké jsou výhody pronájmu kopírek?

Víte, kolik Vás ve skutečnosti stojí provoz kopírovacích strojů a tiskové techniky ve Vaší společnosti? Nejprve se koupí tiskárna, občas se dokoupí toner nebo se provede výměna válce. V případě potřeby kolega zavolá servis a vymění se nějaký náhradní díl… ale kolik to všechno vlastně stojí?
V rámci pronájmů kancelářské techniky získávají naši klienti přehled nad skutečnými náklady na kopírování a tisk, které jsou přehledně účtované na základě dálkového odečtu počítadel stroje, jsou vždy transparentní na základě podmínek smlouvy a dají se dobře naplánovat.
Naši klienti si zařízení si mohou koupit, nebo jen pronajmout a po celou dobu platnosti příslušných smluv mají zajištěn bezproblémový chod, tedy dodávky spotřebních materiálů, náhradních dílů a plné servisní péče v jasně definované ceně za jeden provedený tisk, kopii, případně oskenovanou stranu. U pronájmů jdou účtované, tedy fakturované částky do nákladů klienta, nejsou tedy nutné odpisy. Kopírovací a tisková zařízení, stejně jako dokumentové rychloskenery, pronajímáme i  krátkodobě.
Každý klient má k dispozici naši webovou Samoobsluhu, kde má po registraci přehled nad provozem stroje, historií servisních zásahů a objednávek, přehlednou historii stavů počítadel a uživatelsky přívětivou možnost objednání spotřebního materiálů

Pronájem a servisní smlouva od kopie / tisku v kostce :

  • Vaši cenu pronájmu a cenu kopie / tisku vám zkalkulujeme na základě Vašich potřeb podle délky smluvního vztahu a počtů realizovaných výstupů.
  • pronájem je možný až na 60 měsíců s možností odkupu zařízení za zůstatkovou cenu ( v případě pronájmu na min. 36 měsíců), a to vždy ve spojení se servisní smlouvou od kopie.
  • cena kopie / tisku obsahuje veškeré vaše náklady s jejich realizací, vyjma xerografického papíru, jehož cenu je však možné do ceny také zahrnout.
  • Vaše záruka na zařízení, a to jak na koupené tak i na pronajaté, je platná vždy po celou dobu smluvního vztahu – servisní smlouvy od kopie.
  • fakturace pronájmu a ceny kopie / tisku probíhá jednou měsíčně na základě odečtu stavu počítadel pomocí dálkového dohledu nad provozem zařízení, nebo Vaším prostřednictvím.
  • Vaše úspora je naším cílem



    Back to Top